Mail adresim : beyazruya90@hotmail.com

29 Ağustos 2013 Perşembe

DİNLİYORUM 18




''EK THA TİGER''  muhteşem bir film. Afişte gördüğünüz şehir ise Mardin. Evet evet yanlış görmediniz. Filmin bir kısmı İstanbul ve Mardin de çekildi. Bu yüzden bu filmi ayrı bir seviyorum. Aksiyon ve aşk bir arada. Eğer hala izlemediyseniz daha fazla vakit kaybetmeyin derim. Ve bu filmin en muhteşem ve en orijinal şarkısı. ''Mashallah''. Ben bu şarkının üzerine başka şarkı tanımıyorum. Fevkaladenin fevkinde desem yine az gelir. Keyifli seyirler. :)

6 yorum:

  1. bu filmde gerçekten çok güzeldi...
    ve bu şarkıda harikaydı..
    bir de saiyaara diye slow bi şarkısı vardı, o da güzeldi..
    zaten filmlerini, müzikleri için izliyorum desem yalan olmaz herhalde ;)

    YanıtlaSil
  2. Bence de film çok güzeldi.
    Saiyyara şarkısının klibine güzel İstanbul'umuz ayrı bir hava katmıştı.
    Sen de benim gibi yapabilirsin aslında.
    youtube dan hint kliplerini aratıp hoşuna gidenlerin filmlerini seyredebilirsin. :)
    Teşekkür ederim yorumunuz için.
    Hint filmi seyreden birilerinin bloğuma bakması ve yorum yazması çok mutlu etti beni :D

    YanıtlaSil
  3. genelde bende şarkıların peşine takılıyorum, ama hepsinin altyazılısını bulamıyorum tabii :)
    hangi sitelerden indiriyorsun sen??

    YanıtlaSil
  4. ben genelde youtube da aratıyorum şarkıları
    ama son zamanlarda güzel bir site keşfettim
    orada bir filmin tüm şarkılarını bulabiliyorsun
    kim söylemiş, ne kadar tutmuş şarkı görebiliyorsun
    bu siteden istediğin filmin istediğin şarkısına ulaşabilirsin
    http://gaana.com/#!/albums/wanted sol tarafta albums var ister oradan tıkla. sağ tarafta film isimleri var ister oradan tıkla :)
    senin bildiğin bu tarz başka siteler var mı?

    YanıtlaSil
  5. ben genelde youtube da görüyorum, bir kaç tane müzik kanalına aboneyim onlar yeni video ekledikçe de haber geliyor zaten..
    bu siteyi bilmiyordum hemen bakayım..
    filmleri nerden izliyorsun sen?? ben genelde elimde bulunsun diye, bi filmci de cd ye koydurup alıyorum ama güvenilir bir site varsa, onu beklemek yerine kendi işimi halledebilirim :)

    YanıtlaSil
  6. ben filmleri genelde hintcefilm.com yada hintfilmi.net 'ten izliyorum.
    altyazıları çok iyi
    ve görüntü kaliteleri de güzel :)

    YanıtlaSil