Mail adresim : beyazruya90@hotmail.com

21 Ağustos 2013 Çarşamba

YENİDEN BAŞLIYORUZ




Tam bir yıl olmuş bloğumu bırakalı. zaten çok hevesli değildim başlarken. Çabucak sıkılıverdim. yazdıklarımı okudum da ne kadar basit şeyler yazmışım. Birazcık büyüdüm mü ne? :)

Geçip giden bir sene içerisinde bir çok değişiklik yaptım hayatımda. Öncelikle hayatımı zehir eden düşüncelerden kurtuldum. Gözyaşlarımı silmeyi öğrendim. İnsanların gerçek yüzlerini gördüm. Ölümün acısı tattım. Aile olmanın  değerini anladım. Sonra sporu dahil ettim günlük yaşantıma. Çok da güzel kilolar verdim. :) Veeee en önemlisiiii tam bir Hint filmi hastası ve Hindistan aşığı oldum. Bloğuma ne yazacağım hakkında  hala bir fikrim yok. Ama izlediğim Hint filmleri hakkında bir şeyler yazabilirim diye düşünüyorum. Bakalım hep birlikte göreceğiz.

2 yorum:

  1. Göz yaşlarını silmeyi öğrenmek demek gülmeyi öğrenmek demek
    Hoş geldin
    Güzellikler seninle ve bizlerle olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkür ederim elife.
      Hoş buldum.

      Sil