Mail adresim : beyazruya90@hotmail.com

30 Ağustos 2013 Cuma

FİLM TANITIMI 1




                            ''RAB NE BANA Dİ JODİ'' - ''SENDE RABBİMİ GÖRDÜM''
 
Öncelikle bu filmin 'Dance Pe' şarkısına ve klibine vuruldum. Ve sonra ''- klip güzel, bunun filmi de güzeldir'' diyerek filmi izlemeye koyuldum. Eğlence dolu 167 dakika (gözünüz korkmasın :) nasıl geçti hiç anlamadım.   Filmi izlememi sağlayan bu güzel şarkıyla baş başa olmanın keyfini çıkarın.
 
 
 
 
 
Başrolde Shah Rukh Khan (namı diğer King Khan) ve şirin mi şirin Anushka Sharma. Bu film Anushka'nın ilk filmiydi. Şimdi bu şirinliği kalmadı. Estetik yaptırdı sanırım. Neyse :)) Shah Rukh ve Anushka bu filmde çok şirin bir ikili olmuşlar. Bakar mısınız şunların tatlılığına :)
 
 
 
 
Bu iki kişi de Shah Rukh Khan. Tehlikenin Farkında mısınız? Aşk insana neler yaptırıyor. :)
 
                                                                 SURİNDER
 
RAJ
 
 
 
Gelelim filmin konusunaaaaa  :))
 
Surinder (Shah Rukh Khan) eski öğretmeninin kızının düğününe gider ve kızı görür görmez ona aşık olur. Taani (Anushka Sharma) evleneceği için çok mutludur. Fakat bu mutluluğu fazla uzun sürmez. Taani'nin nişanlısı yolda gelirken kaza yapar ve bu kazada hayatını kaybeder. Taani'nin babası kızına bu üzücü haberi verirken dayanamaz ve kalp krizi geçirerek hastaneye kaldırılır. Ölümün pençesinde olan babanın son bir arzusu vardır. Kızını emanet edebileceği güvenilir biri. Bu kişi de surinder'den başkası değildir. Surinder hocasını kıramaz ve bu isteğini kabul eder. Zaten Taani'den de hoşlanmıştır. Babasının son arzusunu yerine getirmek için Taani de mecburen kabul eder ve Surinder'le evlenir. Ve sonra Taani'nin babası hayata gözlerini yumar.
 
Surinder, Taani'yi alıp kendi evine getirir. Ona kendi odasını verir ve darmadağınık olan eski eşyaların bulunduğu çatı katına yerleşir. Günler geçer fakat Taani çok mutsuzdur. Tamamen hayata küsmüştür. Taani bir gün yolda giderken dans yarışması afişlerini görür ve katılmak için Surinder'den izin ister. Surinder pek gönüllü olmasa da ona izin verir. Çünkü Taani'yi mutsuz görmek onu da üzmektedir. Taani'yi mutlu görebilmek ve mutluluğuna ortak olabilmek için kılık değiştirip o da yarışmaya katılır. Ve bundan sonra olaylar gelişmeye başlar.  Acaba Taani Surinder'i tanıyabilecek midir?  
 
 
FİLMİ İZLEYEBİLMENİZ İÇİN BU LİNKİ TIKLAYABİLİRSİNİZ:  http://www.hintcefilm.com/rab-ne-bana-di-jodi-2008-turkce-altyazi-full-izle
 
 
 
 
 
BEN FİLMİ ÇOK AMA ÇOK BEĞENDİM. UMARIM SİZLER DE BEĞENİRSİNİZ :))
 
BU DA FİLMİN SON ŞARKISI. FİLMİN ÖZETİ TADINDA. KEYİFLİ SEYİRLER. :)
 
 
 
 

8 yorum:

  1. ahh nasıl güzel bir filmdir bu ama.. film isteyenlere önerdiklerimin arasındadır hep!
    anushka estetikmi yaptırmış? ihtiyacı yoktu ki, yeterince sgüzel ve sempatik zaten, bu filmde ciddi şekilde kıskanmıştım kızı, sen kalk ilk filminde shahruk la oyna hemde başrolde..
    hem zaten bu filmi izleyipte beğenmeyeni görmedim daha ;)

    YanıtlaSil
  2. maalesef ki anushka da estetikliler kervanına katıldı
    dudaklarını şişirtmiş ve yüzünün şeklini değiştirmiş
    eski şirinliği kalmamış. mahvetmiş doğal güzelliğini
    haklısın. kıskanmamak elde değil. çok şanslı ilk filmini Shahrukla oynadığı için.
    ben de tavsiye ediyorum bu filmi hatta bazen zorla izletiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Benim de çok beğendiğim defalarca izlediğim ve herkese de tavsiye ettiğim şahane bir fildi
    Tanıtımını yaptığın için teşekkür ederim
    Ben de blogumda tanıtımından bahsettim
    Herkes izlesin
    Ben de kahve yapıp bir kere daha izleyeceğim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim
    Keyifli seyirler :)

    YanıtlaSil
  5. günaydın.merak edip filimi izledim.çokgüzelmiş.bayıldım.başka tavsiye edeceğiniz filimler varmı?

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim :)
    yakın zamanda yeni bir film daha tanıtacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. srk nin yaklaşık 10 kadar filmini izlemişimdir hepsi birbirinden güzel khabi khusi khabie gham ya da jab tak hai filmlerinin de tanıtımını yapabilirsiniz bu arada filmdeki klipleri ayırmaniz da çok hoş olmuş emeğinize sağlık iyi günler:)

      Sil
    2. srk nin yaklaşık 10 kadar filmini izlemişimdir hepsi birbirinden güzel khabi khusi khabie gham ya da jab tak hai filmlerinin de tanıtımını yapabilirsiniz filmdeki klipleri ayırmanız da çok hoş olmuş emeğinize sağlik ii günler:)

      Sil